חשבון מוגבל הכולל הוצאה לפועל

יש מצבים בחיים, שאנו ממש לא מאחלים לאף אחד מכם. ולא משנה באם אתם בני אדם טובים, או באם אתם לאו. במידה ואתם חבים בתשלום, ואתם לא יכולים לפרוע את החוב שלו, בתקופה שנקבעה על פי החוק, יתכן מאוד שיצהירו עליכם בתור חייבים מוגבלים באמצעים, וכתוצאה מכך תחוו חשבון מוגבל הוצאה לפועל. באם יוכח שאתם אומנם חייבים כסף, אך יש לכם יכולת להחזיר אותו, ואתם פשוט מתעלמים מהחובות שלכם, יכול הרשם להוצאה לפועל להגביל את חשבון הבנק שלכם. פשר הדברים בא לידי ביטוי בכך שלא תוכלו לעשות כל שימוש בצ'קים, ותיחסמו בפני האפשרות לפתוח חשבון בנק חדש. הגבלת החשבון שלכם תיכנס לתוקפה רק בתום שליחה של מנהל ההוצאה לפועל של התראה, ובתום חודש מיום שליחת ההתראה אליכם.

 

מה ההשלכות של לקוח מוגבל בבנק שיש לו גם הוצאה לפועל?

ולהלן שאלת הפתיחה שלנו – "מה ההשלכות של לקוח מוגבל בבנק כולל הוצאה לפועל"?, וההשלכות הן בהחלט הרות גורל. לא יהיה לכם קל לנהל משק בית עם הגבלה בבנק של הוצאה לפועל. במידה והסיבה להגבלה של החשבון שלכם הגיעה בשל עיקול, משמעות הדברים שלא תוכלו למשוך מחשבון הבנק שלכם ולו שקל אחד, מעבר לסכום כסף שעוקל. באופן זהה, הבנק יסרב לכבד כל צ'ק או כל הוראה שלכם במסגרת חשבון הבנק שלכם, במידה ולא תהיו ביתרת פלוס בחשבון הבנק שלכם, שהיא למעלה מן הסכום שהקדימו לעקל אותו. מדובר אודות מגבלה קשה במיוחד, והיא ניתנת באופן מובהק לחשבון הבנק שלכם, במהלך שניים עשר חודשים. באם ההוצאה לפועל, או כל גוף אחר, הכריז על חשבון הבנק שלכם בתור מוגבל או בתור מוגבל מיוחד, פשר הדברים שההגבלות הללו יחולו על כל חשבון בנק שאתם מנהלים, ולא תוכלו, בשום דרך, לפתוח חשבון בנק חדש. תקופת הגבלה זאת עשויה להימשך עד לכדי חמש שנים. המשמעות של הגבלה מיוחדת של חשבון בנק זהה במהותה למשמעות של הגבלת חשבון בנק בנסיבות מחמירות, ועמה אות הקלון.

מה הם התנאים שמאפשרים קיום של חשבון בנק מוגבל שכולל גם הוצאה לפועל?

וזאת שאלה שאין עוד כדוגמתה – "מה הם התנאים שמאפשרים קיום של חשבון בנק מוגבל ביחד עם הוצאה לפועל"?, והתשובה, שלא בטוח שתאהבו, לא תאחר להגיע. קיימים כל מיני תנאים, שמאפשרים בידי כל בנק ברחבי מדינת ישראל, לקבוע מנעד רב של הגבלות על חשבון הבנק שלכם. באופן הזה, למשל, במידה ונתתם צ'קים בלי כיסוי, או שהבנק לא כיבד את הוראת הקבע שלכם, וכיוצא בזאת. הבנק שגרם לכך שתעברו לסטטוס של חשבון בנק מוגבל, יגרום לזה שלא תוכלו להמשיך להתנהל יותר עם כרטיס אשראי, ומסגרת האשראי, שכה נהניתם מקיומה, תישלל מכם. עליכם להבין ולהטמיע היטב, שההחלטה של הבנק שלכם להפוך אתכם ללקוחות מוגבלים בבנק איננה סוף פסוק, ואפשר להביא לכדי פתרון של הבעיה. אפשרי שתעשו בדיקת חשבון מוגבל באמצעים על ידי פנייה פשוטה אל הנהלת חשבון הבנק שלכם. אבל במידה ומקור הבעיה שלכם מורכב למדי, כי אז בדיקת חשבון מוגבל באמצעים ומוגבל תיעשה באמצעות פנייה לאלתר אל בתי המשפט. בתרחישים כגון אלו, כדאי שתהיו מלווים בשירות המקצועי והמסור של עורך דין בעל מוניטין רב בתחום.

מה בדבר בדיקת חשבון מוגבל שיש לו גם הוצאה לפועל?

והנה שאלה, שבוודאי אפילו לא חשבתם עליה עד כה – "ומה בדבר בדיקת חשבון מוגבל שיש לו מעבר לכך גם הוצאה לפועל"?, ועליה נשיב ברצון. אפשרי לבצע בדיקה של חשבון מוגבל באמצעות ההוצאה לפועל כל אחד, ולבדוק באם הוא מצוי במרשם חייבים מוגבלים באמצעים של ההוצאה לפועל. עסקינן בשירות חינמי לחלוטין. האינפורמציה שתפיקו מהשירות הלה מתייחסת לחייבים מוגבלים באמצעים. אותם חייבים שרשם ההוצאה לפועל הכריז עליהם. שמא קיימים עוד חייבים מוגבלים מכוח סיבות שונות בחוק ההוצאה לפועל או לחלופין מכל גוף שונה, מה שמחייב בדיקה מדוקדקת יותר.

כיצד יש לבצע את הבדיקות של חשבון מוגבל שכולל הוצאה לפועל?

באשר לשאלה הניכרת – "כיצד יש לבצע את הבדיקות של חשבון מוגבל שיש לו גם הוצאה לפועל"?, נקדים ונאמר, כי יש כמה אפשרויות לבדיקות כגון אלו, כאשר יש להיכנס לאתר של ההוצאה לפועל. הכניסה היא דרך האזור האישי של הרשות לאכיפה. לאחר שכבר נכנסתם לאתר אינטרנט זה, עליכם לבחור, בתוך התפריט של הניווט באופציה של בדיקה במרשם חייבים מוגבלים. מיד תיחשפו למסך שייפתח בפניכם, ועליכם להקליד את המספר של תעודת הזהות של מי שברצונכם לדעת אם החשבון שלו אכן מוגבל מטעם ההוצאה לפועל. עליכם להקליד במסך זה מספר פרטים אישיים, כמו לדוגמה – כתובת הדואר האלקטרוני, שם פרטי, כמו גם שם משפחה, וכן אל תשכחו להצטייד במספר תעודת הזהות של החשוד כלקוח מוגבל.

מה האפשרות לבדוק חשבון מוגבל עם הפרטים של מספר תעודת זהות?

וזאת שאלת סיכום המאמר שלפניכם – "מה האפשרות לבדוק חשבון מוגבל עם הפרטים של מספר תעודת זהות"?, ועל שאלה זאת יותר מנשמח להשיב. ובכן, ניתן לבצע בדיקה לאלתר אודות חשבון מוגבל לפי הנתונים של מספר תעודת זהות. אתם צריכים להצטייד מלכתחילה בנתונים מדויקים, על מנת לוודא אם עסקינן אודות חשבון בנק שמתנהל כשורה, או שעסקינן אודות חשבון בנק מוגבל, בהתאם לנתונים של בנק ישראלי כזה או אחר. בשביל המסוגלות לעשות את הבדיקה באם חשבון בנק כזה או אחר מוגבל, עליכם להיכנס הישר לתוך האתר של בנק ישראל. בשלב הבא עליכם לבחור באפשרות לביצוע בדיקה על חשבון בנק מוגבל, כאשר קיימות שתי דרגות של חומרה – האחת חשבון בנק מוגבל סטנדרטי, והשניה חשבון מוגבל בנסיבות מחמירות. את התשובה תוכלו לראות במערכת של בנק ישראל, שנועד לאתר חשבון בנק בהגבלה, ורק שתבינו כי הנתונים מוגבלים באופן חלקי, כאשר כוונתנו שבהתאם לחוק ולכללי הבנקאות בארץ, לא קיימת אינפורמציה על מי שמוגבל בנסיבות מחמירות.

או מלאו פרטים ונחזור אליכם

להתייעצות ראשונה ללא עלות

אתר זה משתמש בקבצי עוגיות כדי להעניק לכם שירות יותר טוב   קרא עוד 

Call Now Button דילוג לתוכן